Default welcome msg!

Hívjon és segítünk!

+36 30 2672 981

Ékes-Édes Ajándékok

Mézeskalács szeretettel

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Kérjük figyelmesen olvassa el, amennyiben felhasználója kíván lenni közösségünknek.


Honlapunk nem webáruház, ezért a kiválasztott termékeket nem megvásárolja, hanem az elkészítésüket megrendeli. Ha egy minta, forma teszik, az elképzeléséhez igazítjuk. Kínálatunk tartalmából adódóan jellemzően egyedi termékeket kínálunk, így minden egyes megrendelés véglegesítéshez árajánlattételünkre, majd annak elfogadására, vagyis személyes kapcsolatra is szükség van. Koordinátorunk és Készítőink sok szeretettetel várják az Ön egyedi igényeit. Bízunk benne, hogy honlapunk kínálata, és felhasználóbarát működése megkönnyíti Önnek a vásárlást miközben könnyű áttekinthetőséget nyújt és sok időt spórol meg önnek. Továbbra is állunk készséggel rendelkezésére telefonos segítségnyújtással és tájékoztatással is. Igény szerint szívesen felhívjuk önt, egy ön által megjelölt, önnek kedvező időpontban.
Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben ezen ÁSZF minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve is.

Az oldal felhasználója
A weboldalt bárki, térítésmentesen és kifejezett regisztrációs kötelezettség nélkül látogathatja, és regisztráció nélkül adhat le árajánlatkérést / rendelést.
A vásárlás feltétele: természetes személy esetén 18. életévét betöltötte, illetve jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a www.ekes-edes.hu/ajandekok domain név alatt működő szolgáltatások igénybe vételére irányuló tájékoztatásra és szerződéskötésre vonatkozó kölcsönös, kétoldalú szabályokat tartalmazza.
A honlap használatához szükséges technikai tájékoztatás, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon található.
A Megrendelő a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A szerződés nyelve magyar.

A Szolgáltató
A www.ekes-edes.hu domain név alatt működő honlap Üzemeltetője, a Szolgáltató:
Név: Vargáné Orbán Anikó
Székhely: 8372 Cserszegtomaj, Polgár utca 10.
Levelezési cím: 8372 Cserszegtomaj, Polgár utca 10.
Adószám: 72897595-1-40
E-mail cím: info.ekesedes@gmail.com
Telefonszám: +36 70 941 26 13

Kapcsolattartó és Koordinátor
Feladata az ajánlattételek és az azt követően a szerződések megkötésének és a  megrendelések gördülékenységének biztosítása, ellenőrzése.

név: Ludányi Judit 
székhely: 3300 Eger, Iskola utca 1-3. 6.ép. C lph. Tt.27.
adószám: 53022224-1-30
e-mail cím: ciframezes@mezeskalacsajandekok.hu
telefonszám: +36 30 2672981



Készítők/Szállítók
A www.mezeskalacsajandekok.hu domain alatt mézeskalács ajándéktárgyaikat ajánló és kínáló kézműves készítők, akikkel az árajánlat elfogadása esetén a Megrendelő az adásvétel lebonyolítására szerződéses viszonyba kerül.

Mézeskalács Készítők/Szállítók:

név: Karászi Éva
székhely: 1154 Budapest, Pöltenberg Ernő u. 84.
adószám: 79410849-1-42
E-mail cím: asszisztens@mezeskalacsajandekok.hu
Telefonszám: 30/3828699

 

név: Gyekiczkiné Markovics Mária
székhely: 5540 Szarvas Bocskai István utca 7.
adószám: 79794871-1-24
e-mail cím: mezesmary@mezeskalacsajandekok.hu
telefonszám: +36 30 2725439

 

név: Komlódiné Juhász Annamária
székhely: 2314 Halásztelek, Kisgyár utca 42/1
adószám: 51383255-1-33
e-mail cím: rajzosmezes.ekesedes@gmail.com
telefonszám: +36 20 2108204

 

név: Ludányi Judit 
székhely: 3300 Eger, Iskola utca 1-3. 6.ép. C lph. Tt.27.
adószám: 53022224-1-30
e-mail cím: ciframezes@mezeskalacsajandekok.hu
telefonszám: +36 30 2672981

 

név: Takácsné Braun Cecilia
székhely: 9012 Győr-Ménfőcsanak Hegymester ut 44.
adószám:  513725-23-1-28
e-mail cím: mezike@mezeskalacsajandekok.hu
telefonszám: +36 20 9848-626

 

Jelen ÁSZF a Készítők és a Megrendelők között létrejövő elektronikus adásvételi szerződés olyan általános szerződési feltételeit tartalmazza, amelyeket mind a Készítő, mind a Megrendelő a termékek megrendelésével és adásvételével, a Szolgáltató weboldalának közvetítésével és annak szolgáltatásai igénybe vételével kifejezetten elfogad és magára nézve kötelező erejűnek ismer el.
A Szolgáltató bármikor, előzetes elektronikus vagy postai értesítés és a Megrendelő hozzájárulása nélkül jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosítás annak a fenti honlapon (a továbbiakban: honlap) történő közzétételével lép hatályba, és hatályba lépését követő napon mind a Készítőre, mind pedig a Megrendelőre nézve kötelező erejű. A Szolgáltató köteles a honlapon jelezni az ÁSZF megváltozásának tényét, érvényre lépésének időpontját. A Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás ÁSZF módosítás utáni igénybe vétele és használata a módosított ÁSZF elfogadását jelenti.
A Szolgáltató által a honlapon közzétett mindennemű tartalom kizárólag tájékoztató jellegű, amelyek valóságáért, helyességéért, pontosságáért, megbízhatóságáért, valamint a tartalom felhasználásával, alkalmazásával összefüggésben keletkezett károkért, kellemetlenségekért, vagy bármilyen hátrányos következményekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A saját termékei leírásáért, paramétereiért a konkrét Készítő felel a rá vonatkozó szabályok szerint.

Etikai magatartási kódex
A Honlap tulajdonosa, a koordinátora és Honlap segítségével bemutatkozó Készítők a tevékenységüket határozottan megjelölt etikai normák és viselkedési szabályok szerint végzik.
Az irányelveket az Etikai Kódex tartalmazza. Az Etikai Kódex általános jelleggel határozza meg, hogy Honlapon együttműködők tevékenységük során milyen emberi és viselkedési szabályokat kell betartaniuk és milyen eljárástól kell, hogy tartózkodjanak. Az Etikai Kódexben leírt elvek és maga a szellemisége is minden képviselő és partner számára kötelező, akik a Honlap munkatársaival külső jogviszonyaiban bármilyen üzleti- és ügyfélkapcsolatban fellépnek, eljárnak.
Hiszünk abban, hogy ezek a normák emberi és üzleti értékek is, így hozzájárulnak partnereink elégedettségéhez, üzleti hasznához és egyben megalapozzák, továbbfejlesztik csapatunk üzleti jó hírnevét.
Meggyőződésünk, hogy ez a kiemelt figyelem, üzleti magatartás partnereinkre nézve csak további előnyös irányba változhatnak a jövőben.

A honlapon folytatott tevékenység
A Szolgáltató a Honlapján Mézeskalács és Grillázs Ajándéktárgyak megrendelését, egyes készítők esetében élelmiszernek is minősülő ajándékok elkészíttetését, (ennek lehetőségéről minden esetben külön egyeztetés szükséges) és adásvételét teszi lehetővé a Megrendelők/Vásárlók részére.

Felhasználási feltételek
– Felelősség
A Megrendelő a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Megrendelők által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
– Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így azt öncélúan akár kereskedelmi célra másolni, módosítani, terjeszteni a Szolgáltató írásos engedélye nélkül tilos!
Szerzői jogok védik a honlapon bemutatott termékek formáját, díszítményét is. Másolásuk és kereskedelmi értékesítésük, vagy bemutatásuk csakis az alkotók írásos engedélyével lehetséges. A termékek szövegei és a képeknek akár részleteiben történő felhasználása a szerzők, készítők, a fotós beleegyezésének hiányában szerzői jogot sért és büntetendő. Ez vonatkozik a sokszorosítására, a fordításra és az elektronikus rendszerekben való feldolgozásra.


A honlapon történő vásárlás
Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatásra szolgál és online megrendelési lehetőséget biztosít a Megrendelők számára. A honlapon a Megrendelő menük segítségével böngészhet. A termékek kategória-rendszerbe sorolva találhatók meg.
A fő kategóriákon belül kiválasztott termékkategóriákra kattintva áttekintheti a kategória valamennyi termékét a megjelenő képek alapján azokat megnézheti. Amennyiben részletes információkra kíváncsi, a képre vagy a szövegre kattintva egyaránt eljuthat az egyes termékekhez.
Az egyes termék oldalakon minden információt megtalálhat a termékről, amelyekkel választását és vásárlását minél inkább szeretnénk megkönnyíteni. A termékoldalon tájékozódhat az egyes termékek méretéről, színéről, anyagáról. Termékeink egyedi jelleggel láthatóak el. Kérheti a fotón láthatótól eltérő (méret, minta, szín felirat) termékek elkészítését is.
Minden esetben, bármilyen kérdése felmerülne, szívesen állunk rendelkezésére.
Minden termékünk élelmiszernek nem minősülő ajándék- és dísztárgy mézeskalácsból, egészségre ártalmas anyagot nem tartalmaz. Korlátozott mennyiségben élelmiszer előállításhoz engedéllyel rendelkező készítőink élelmiszer minőségben készíthetnek ajándékot, egyedi egyeztetés szükséges ennek a lehetőségről. Az elkészült  mézeskalács színben és díszítésben minimálisan eltérhet a képen szereplőtől. 

Megrendelés:
A megrendeléshez nem szükséges magát regisztrálnia. 
lépés Árajánlatkérés
 A kiválasztott terméknél a “Szatyorba teszem” feliratú ikonra klikkelve jelölheti az árut az árajánlatkérő listára. A kívánt  termék rendelési mennyiségét egyszerűen csak számmal írja be a kis négyzetbe, majd nyomja meg a “Szatyor” ikon gombot. A vásárlás folyamán, a jobb felső oldalon folyamatosan megtekintheti a “szatyor” tartalmát. Itt van módja arra is, hogy a kiválasztott terméket eltávolítsa, vagy módosítsa a mennyiséget.
Egyes termékek nem rendelhetőek darabonként, csak szettben. Ezt jól értelmezhető módon feltüntettük az egyes termékeknél.
Megrendelésnek van minimális összértéke, mely 5000 Ft. Ez az értékhatár szükséges ahhoz, hogy a postára adás egyéb költségeit és ráfordításit is ki tudjuk gazdálkodni a vételárból.
Egyes egyedi termékeknél adja meg saját elképzelését 
méret
minta
szín 
felirat
kívánt csomagolás, szalag színe
termék érték intervallum, amennyit szívesen szánna a termékre. Ennek jelentős befolyása van árajánlatukban készített terv-, és termékajánlatunkra. 
Amelyik paraméterben nincsen határozott kérése, azt hagyja figyelmen kívül.) 

Ezt követően a jobb oldalon található “Árajánlatkérés” gombra klikkelve adja meg az Ön nevét, a tervezett szállítási cím városát a szállítási díj kalkulásához, kapcsolattartói e-mail címet és telefonszámot. Ezt követően pedig az árajánlat elküldésével fejezheti be a kapcsolat felvételét.

2. Ajánlattétel
Készítő, vagy a Koordinátor elkészíti önnek a személyre szabott árajánlatot melyet fotókkal vagy egyedi mintadarabokkal mellékelünk. Ennek az összeállításához szükséges lehet, hogy önt telefonon vagy e-mailben felkeressük. Adatai megadásával, ön hozzájárult ehhez.
Elkészült árajánlatáról e-mailben kap tájékoztatót. Azt a Szolgáltató rendszerében tekintheti meg.

3. Megrendelés
Ajánlatunk megtekintésével ön még módosíthatja a megrendelését.
Ajánlatunk (esetleges módosítása után) elfogadásával Ön a “Megrendelés véglegesítésével” és számlázási, valamint szállítási adatainak a megadásával megrendelheti a kosár tartalmát.
Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben fizetési kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön.
Megrendelő felel az általa megadott adatok valóság tartalmáért, Szolgáltató pedig biztosítja az adattévesztés, elírás, elütés, téves értelmezés miatti adatok helyesbítésének technikai lehetőségét annak a tudtunkra adását követően. Megrendelés leadását, véglegesítését követően helyesbítés kérhető e-mailben, telefonon az önnel kapcsolatban álló Készítőtől, vagy Koordinátortól.
Telefonon történt megrendelést még nem tekinthetünk véglegesnek. Telefonon történt egyeztetést követően is az ön részére elküldött e-mailben küldött teendők alapján rendszerünkbe belépve egyértelműen árajánlatunk elfogadásával és a számlázási és szállítási adatainak a megadásával, vagy ellelőrzésével véglegesítheti azt.
Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor azt egyértelműen elfogadta a rendszerünk kérdésére reagálva. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Megrendelő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
Szolgáltató jelen szabályozás keretén belül és a honlapon megtalálható információk alapján a szerződéskötés előtt tájékoztatja a Megrendelőt a következőkről:
– a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről (előleg, termékleírások, megrendelés menete, fizetés, szállítás)
– termék ára (áraink alanyi ÁFA mentesek), járulékos költségek, postaköltségek, szállítási költségek, egyéb díjak,
– a terméket elkészítő fél ajánlati kötöttségének idejéről és feltételeiről,
– azokról az eszközökről, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják,
– arról, hogy a szerződés az ÁSZF alkalmazásával, a megrendeléssel és a megrendelés elfogadásával írásbeli szerződésnek minősül, s ezen elektronikus iratokat Szolgáltató az
általános szabályok szerint megőrzi,
– a szerződés nyelvéről: magyar nyelv,
– a természetes személynek minősülő Megrendelő elállási jogáról.
Szolgáltatón keresztül a fenti pontok tekintetében a honlapon fellelhető tájékoztatáson túl az egyes konkrét árakról, díjakról, feltételekről, szabályokról és egyéb lényeges körülményekről papír alapú (vagy a Megrendelő számára hozzáférhető tartós adathordozón) katalógusaiban, termék ismertetőiben, szerződéseiben, tájékoztatóiban is tájékoztatást nyújt a Megrendelő részére, illetve közzé teszi a honlapján.
A megrendelés véglegesítése előtt Megrendelőnek mindenkor joga és lehetősége van visszalépni, törölni és elállni az ügylettől.

A “megrendelés gombra” kattintva Megrendelő véglegesíti megrendelését, de megjegyzéssel is elláthatja a megrendelését, amely további jogi lehetőséget biztosít jogai gyakorlására vagy kötelezettségei teljesítésére.
Ezzel a Megrendeléssel  elektronikus úton megköttetik a szerződés, mely a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, és amely szerződési nyilatkozatnak számít. 
A megrendelést követően a Megrendelő az általa megadott e-mail címre haladéktalanul visszaigazolást kap, és azt követően minden megrendelésének állapotában bekövetkező változásról, annak előrehaladtáról. Ezen változások részleteit az e-mail-ben kapott linkekre kattaintva érheti el rendszerünkben. 
Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége okozhatja. Az e-mailben történő visszaigazolás
automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.
– Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Készítő Szolgáltatón keresztül a Megrendelőt lehetőség szerint mihamarabb, 24 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Megrendelő nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Megrendelő mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Megrendelő rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. A Készítőt a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
– A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

4. Teljesítés
A megrendelésének véglegesítését követően is folyamatosan kapcsolatban marad a készítővel vagy koordinátorral.
Ön díjbekérőt kap az előleg befizetésére.
 megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.
Visszaigazolást kap előlegének beérkezéséről
Termék átvétele, postázása előtt fotót kap az elkészült termék(ek)ről.
Értesítést kap a megrendelésének postára adásáról, kézbesítésének idejéről.
Kézhezvételt követően megelégedettségi kérdőív megválaszolására kérjük.

     5. Számla és fizetés
Számla
Minden esetben a készítő(k) Közvetlenül számláznak a megrendelők felé. A Készítő papíralapú számlát állít ki, melyet minden esetben a Megrendelő rendelkezésére bocsát. Csomagszállítás esetében a csomagban mellékeli, személyes átvétel esetében átadja a számlát a Megrendelőnek.
Fizetés
A honlapon a következő fizetési módokra van lehetőség:
Utánvétel: A Készítő által megbízott szállítmányozó cég, az áruátvételt lebonyolító munkatársának fizeti ki a Megrendelő a rendelés teljes végösszegét készpénzben.
Előre utalás: A Készítő bankszámlájára utalja át a Megrendelő a rendelés pontos végösszegét. Megrendelő megrendelése vételár ellenértékének banki átutalással vagy bankszámlára történő befizetéssel történő megfizetése esetén a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül kell teljesíteni a Készítő bankszámlájára. Amennyiben 5 munkanapon belül a Készítő bankszámláján a vételár nem jelenik meg, Szolgáltató jogosult a megrendelést visszatartani és a vevőt értesíteni.
Készpénzben a helyszínen: A Készítő által megjelölt átvételi ponton kerül sor a fizetésre készpénzben, amennyiben érvényes leadott rendelés érkezik a Honlapra, és személyes átvételre van lehetőség.

Amennyiben hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. 
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.


6. Átvételi lehetőségek, Szállítás
Az weboldalon kiválasztott és megrendelt termékeket az Ön választása szerint postán maradónak, postaponton átvehendőként, vagy a futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 3-5 munkanap.
Szállítási díjszabásunk szerint szállítási és csomagolási díjat számítunk fel, ennek hatályos díjai megegyeznek a MAgyar Posta aktuállis díjszabásában találhatóakkal. Így végszámlánk tovább számlázott szolgáltatást tartalmaz.
A futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 18 óra között kézbesítsenek.
Ennél konkrétabb, határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni!
Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét).
A Megrendelő köteles olyan létező címet megadni, ahol a fenti időpontokban elérhető, vagy ahol át tudják venni helyette a csomagot. Ha a futár mégsem talál a címen senkit, abban az esetben másodszorra is megkísérli kiszállítani a csomagot 24 órán belül. Ha a második kiszállítás sem sikerül, úgy a csomag letétbe kerül a helyi postára, ahol 5 munkanapon belül átveheti a termékeket.
Amennyiben ekkor sem tudja átvenni, és erről nem tájékoztatta az eladót, úgy a rendelés visszakerül a Szolgáltatóhoz, mely után a rendelés törlésre kerül. Ha a Megrendelő újbóli kiszállítást kér, abban az esetben a Készítő/Szállító további szállítási költségekkel terhelheti meg a rendelést, melyről minden esetben tájékoztatást ad a Megrendelőnek.
Amennyiben a Megrendelő sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Megrendelő kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Megrendelő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Készítőnek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni amennyiben egyedi megrendelést teljesített.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a készítő/Szállító felelősséget nem vállal!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között, a feldolgozás legkésőbb a megrendelést követő 48 órán belül megtörténik.
Megrendelő megrendelése vételár ellenértékének banki átutalással vagy bankszámlára történő befizetéssel történő megfizetése az egyeztetésben meghatározott határidőig kell teljesíteni a Készítő/Szállító bankszámlájára. Amennyiben az a határidőig nem érkezik meg a készítő jogosult a megrendelést visszatartani erről a vevőt értesíti.

Általános Szállítói teljesítési határidő:
– Készletről szállításkor utánvételes esetén a megrendelés leadásától számított 2 munkanapon belül.
– Készletről szállításkor banki átutalás, illetve bankszámlára történő befizetés esetén a vételár jóváírását követő 2 munkanapon belül.
Amennyiben a megrendelés nem készleten lévő termékre vonatkozik,  és a teljesítés nem megoldható a fenti határidőben, úgy a Készítő és a Megrendelő egyedileg állapodnak meg a szállítási határidőről.
A Szállító a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, a megegyezett időpontig a megrendelő, vásárló rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A megegyezett kiszállítási időpont előtti teljesítés esetén a Készítő / Szállító köteles értesíteni a Megrendelőt. A Szállító késedelme esetén a Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szállító a póthatáridőn belül nem teljesít, a Megrendelő jogosult a szerződéstől elállni. A Megrendelő póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Készítő a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

- Személyes átvételre van lehetőség bizonyos esetekben az előzetes egyeztetés alapján.  Amennyiben a személyes átvételhez a készítőnek utazási költsége keletkezik, úgy szintén felszámolja a “szállítási és csomagolási díjat”

- Személyes átvétel a készítő telephelyén, lakásán, a készítőt plusz költséggel nem terhelő helyszínen, önt nem terheli szállítási díj.


7. Elállási jog
– Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az termékkel kapcsolatos kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a Fogyasztó jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. 
elállási nyilatkozat – mintát letölthető dokumentum az oldalon!!! 
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jogszabályban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
– A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak.

8. Szavatosság és Garancia
– Kellékszavatosság
A Megrendelő a Készítő hibás teljesítése esetén a készítővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Megrendelő az átvétel időpontjától számított 3 hónapos éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. 3 hónapos elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.
A Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a készítő adott okot.
A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő 2 héten belül közölni.
A Megrendelő közvetlenül a Készítővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Fogyasztónak minősülő Megrendelővel kötött szerződés esetén a teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Megrendelő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
– Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék kézhez vételétől egy hónapon  belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Megrendelő a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog készítőjével szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
A Készítő kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a hiba az átadás időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája szállításból ered.
A készítőnek a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Megrendelő a Készítővel szemben érvényesítheti.
A mézeskalács ajándéktárgyakra vontakozó garancia a termék átvételével megszűnik. Minőségük és élethosszuk onnantól fogva tárolás körülményeitől függ, a megrendelő, vásárló felelőssége. Ajánlásunk szerint légmentesen, sugárzó hőtől és közvetlen napfénytől megkímélve, szélsőséges hőingadozástól óvva tárolandó.

A mézeskalács ajándéktárgyak  kiszállítása törékeny kezelés igénybevétele mellett, a csomag a kiszállítást végző személy jelenlétében felbontandó. Amennyiben a megrendelő, vásárló ezt elmulasztja, töréskárra megszűnik a garancia.

– Szavatossági igény érvényesítése
A szavatossági igényeit a Megrendelő a termék készítőjével szemben érvényesítheti, ha az nem készséges panaszát benyújthatja az alábbi elérhetőségeken:
Név: Vargáné Orbán Anikó
Levelezési cím: 8372 Cserszegtomaj, Polgár utca 10.
Telefonszám: +36 70 941 26 13
E-mail cím: info.ekesedes@gmail.com

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

9. Jogérvényesítési lehetőségek
– Panaszügyintézés:
A Megrendelő a termékkel kapcsolatos kifogásait, első fokon a termék készítőjénél, másodfolon a Szólgáltatónál, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait szintén a Szolgáltatónál az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Vargáné Orbán Anikó
Levelezési cím: 8372 Cserszegtomaj, Polgár utca 10.
Telefonszám: +36 70 941 26 13
E-mail cím: info.ekesedes@gmail.com

A Szolgáltató amennyiben arra lehetősége van, a panaszt azonnal orvosolja. Ha erre nincsen lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy, ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.
– Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/,
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése,
Bírósági eljárás kezdeményezése
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)
Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
web: www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Európai panaszkezelés
Az 524/2013/EU rendelet 14. cikke az alábbiakat írja elő:
Az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőknek, valamint az Unióban letelepedett online piacoknak a következő linken is panasszal élhet:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
vagy
Nemzeti kapcsolattartó pont: Magyarország
E-mail: onlinevita@bkik.hu
Krisztina körút 99.
H-1016 Budapest


További hasznos információk:
– Árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon bemutatott és kínált termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás az ÁSZF tekintetében a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, míg az árak tekintetében a honlapon történő közzétételt követően és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
– Technikai korlátok
A honlapon történő árajánlatkérés és megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
– GDPR Adatvédelmi nyilatkozat
A Szolgáltató a Megrendelő által megadott az adatokat csak az előre meghatározott céllal összefüggésben
használja fel, azaz kizárólag a szerződés teljesítésével kapcsolatosan. BŐVEBBEN>>> (a már megadott szövegre hivatkozás, link)

A honlap üzemeltetésére és a szolgáltatásokra vonatkozó főbb jogszabályok, a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók:
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
- a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló
2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
- az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezi jótállásról szóló 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet
- a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének
részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.
- a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a
2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet


IMPRESSZUM

Szolgáltató neve: Vargáné Orbán Anikó, egyéni vállalkozó
Oldal neve: Ékes-Édes Ajándékok
Székhely: 8372 Cserszegtomaj, Polgár utca 10.
Levelezési cím: u.a.
Telefon:+36 70 941 26 13
E-mail cím: info@ekesedes.hu
Adószám: 72897595-1-40
Nyilvántartási szám: 32819088

Koordinátor neve: Ludányi Judit
Adószám: 53022224-1-30
Nyilvántartási szám: 
Székhely:3300 Eger, Iskola utca 1-3. 6. ép. c/27.
Levelezési cím: u.a.
Telefon:+36302672981
E-mail cím: ciframezes.ekesedes@gmail.com

Tárhely szolgáltató:
Webserver Kft.
Levelezési cím: 4025 Debrecen Pásti utca 2. I./5.
E-mail:  info@web-server.hu

Rendszergazda:
Komáromi Zsófia, egyéni vállalkozó


Ékes-Édes Ajándékok © 2024